Here you can view your subscribed threads, work with private messages and edit your profile and preferencesFrequently Asked QuestionsRegistration is free!check the newsstreams & 

mixesHere you can listen 2 other members´ tunes or upload 

your own onesCalendarSearch 

Contact Us / Shouts
drumandbass.at : Powered by vBulletin version 2.2.4 drumandbass.at > BOARD > Portugal - EM - 2004 > Ard - Delling Vs. Netzer - Das Ist BrutalitÄt!
  Last Thread   Next Thread
Author
Thread Post New Thread    Post A Reply
baxter
OUT OF ORDER!

Reg.: Sep 2001

Ard - Delling Vs. Netzer - Das Ist BrutalitÄt!

Ein paar geniale Sager vom besten TV-Fußball-Analytiker den die Welt je gesehen hat. ARD bzw. ZDF gucken zahlt sich aus!

Dieses dynamische Duo ist wirklich genial:

Delling: "Das war ein Traumpaß, wie Sie ihn in Ihrer Karriere auch
öfters gegeben haben."
Netzer: "Sparen Sie sich ihre billigen Komplimente, Sie haben das jetzt nicht in Erinnerung!"

Delling: "... italienisches Rasenstricken"
Netzer: "Rasenstricken?! Wieder so ein Ausdruck den keiner versteht"

Netzer: "Deco hatte zwei Gedanken gleichzeitig, verstehen Sie? Manche haben nicht mal einen"
Delling: "Wieso sehen Sie mich dabei so an?"

Delling: "Der Trainer will noch bis 2006 bleiben. Ein Vorbild für Sie?"
Netzer: "Ach, bis zur WM werd ichs schon noch aushalten mit Ihnen."

Delling: "Was hab ich gesagt?"
Netzer: "Ibrahimovic wars jedenfalls nicht!"

Report this post to a moderator | IP: Logged

Old Post 28-06-2004 - 14:59
baxter is offline Click Here to See the Profile for baxter Click here to Send baxter a Private Message Click Here to Email baxter Visit baxter's homepage! Find more posts by baxter Add baxter to your buddy list Edit/Delete Message Reply w/Quote
magicmarker
half man/half amazin

Reg.: Nov 2002

jap ard em berichterstattungen sind eh die besten. netzer und delling rocken mit wirklichen witz!

"Lache und die Welt lacht mit dir.
Weine und du weinst allein"

Old Post 28-06-2004 - 15:21
magicmarker is offline Click Here to See the Profile for magicmarker Click here to Send magicmarker a Private Message Find more posts by magicmarker Add magicmarker to your buddy list Edit/Delete Message Reply w/Quote
Splinta
Be prepared...

Reg.: Mar 2002

Talking

Ich bin mir aber ziemlich sicher, dass sich die beiden wirklich net ausstehen können und die ARD Macher halt irgendwann gecheckt haben dass das voll gut ankommt... Und jetzt ghört's halt zum Programm.
Gestern war auch wieder sowas...
Von wegen 12. Mann - Zuschauer - Tore schiessen etc.

Denen ihr Analysegerät is auch viel besser als dem Schneck seine Kicker-Rechenmaschine(c) ORF...

SCHNECKERL vs. GÜNTHER

...ich start mal ne poll...

Old Post 28-06-2004 - 18:41
Splinta is offline Click Here to See the Profile for Splinta Click here to Send Splinta a Private Message Click Here to Email Splinta Visit Splinta's homepage! Find more posts by Splinta Add Splinta to your buddy list Edit/Delete Message Reply w/Quote
The time is now - 19:29 (CET) Post New Thread    Post A Reply
  Last Thread | Subscribe to this Thread | Next Thread
drumandbass.at : Powered by vBulletin version 2.2.4 drumandbass.at > BOARD > Portugal - EM - 2004 > Ard - Delling Vs. Netzer - Das Ist BrutalitÄt!