Here you can view your subscribed threads, work with private messages and edit your profile and preferencesFrequently Asked QuestionsRegistration is free!check the newsstreams & 

mixesHere you can listen 2 other members´ tunes or upload 

your own onesCalendarSearch 

Contact Us / Shouts
drumandbass.at : Powered by vBulletin version 2.2.4 drumandbass.at > BOARD > proberaum in wien?
  Last Thread   Next Thread
Author
Thread Post New Thread    Post A Reply
Volcano
The Play.er

Reg.: Jun 2001

proberaum in wien?

wer kennt einen proberaum, wo man ordentlich lärm (oder auch musik) 24/7 machen kann und das equipment stehen lassen kann.
platz sollte sein für ein paar turntables, PA, und 5-7 leut.

pls pm me!

Report this post to a moderator | IP: Logged

Old Post 06-03-2003 - 17:07
Volcano is offline Click Here to See the Profile for Volcano Click here to Send Volcano a Private Message Visit Volcano's homepage! Find more posts by Volcano Add Volcano to your buddy list Edit/Delete Message Reply w/Quote
fmX
deathisnotacolor

Reg.: May 2002

infame sucht auch und ich bin auch nicht uninteressiert...

das drumset zumindest temporaer in wien haben ...

Old Post 06-03-2003 - 17:19
fmX is offline Click Here to See the Profile for fmX Click here to Send fmX a Private Message Visit fmX's homepage! Find more posts by fmX Add fmX to your buddy list Edit/Delete Message Reply w/Quote
Spliffinger
The.Constant.Change

Reg.: Jul 2001

ALARM yeah..

...ich würde das auch gerne wissen.

GrSplf

ps.: Zu meinen Punk-Band-Zeiten war das schon ein riesenproblem, weils recht teuer war und ich glaub meine Ansprüche an den Raum und die Möglichkeiten sind noch dazu gestiegen...

Old Post 06-03-2003 - 17:21
Spliffinger is offline Click Here to See the Profile for Spliffinger Click here to Send Spliffinger a Private Message Click Here to Email Spliffinger Find more posts by Spliffinger Add Spliffinger to your buddy list Edit/Delete Message Reply w/Quote
DefBringa
flexing soul muscle

Reg.: Jun 2001

SEEEEEHR SCHWIERIG !!!

offizielle proberäume sind arschteuer...

meistens verhältnismässig teurer als ne wohnung...

ich glaub das beste wäre, einfach mit offenen augen durch die stadt zu laufen, und überall frech nachfragen, was aussieht, als könnte sowas frei sein...
souterrain und sowas...

hab früher mal ne zeit lang souterrain gewohnt...
dort kannst in nem altbau echt lärmmässig aufführen was du willst...

nur 24/7 dort leben...

nie wieder !!!

viel glück,...

Old Post 06-03-2003 - 17:39
DefBringa is offline Click Here to See the Profile for DefBringa Click here to Send DefBringa a Private Message Click Here to Email DefBringa Visit DefBringa's homepage! Find more posts by DefBringa Add DefBringa to your buddy list Edit/Delete Message Reply w/Quote
madjouninger
BetaBeatFreak

Reg.: Jul 2002

ALARM Ich

Hab drei monate lang gesucht........ Und jetzt einen dezenten kleinen PR-Raum den ich mit meiner Band rund um die uhr benützen kann,- einziger haken: 230 tEuro im mo und dienstag und donnerstag sind da so 40 jährige Truemättler drin
Mein Tipp: Bazar am Abend vor dem Erscheinen auf der Strasse kaufen und sofort antelefonieren sonst kannst du dir sicher sein dass der Raum schon weg is wenn du die Annoncen liest
Trotzdem viel Glückk!!!

Old Post 06-03-2003 - 18:00
madjouninger is offline Click Here to See the Profile for madjouninger Click here to Send madjouninger a Private Message Click Here to Email madjouninger Visit madjouninger's homepage! Find more posts by madjouninger Add madjouninger to your buddy list Edit/Delete Message Reply w/Quote
cheech
aka groova

Reg.: Jan 2002

Post tja!

das mit 24/7 wird ein Problem aba sonst hätt ich da schon ein zwei ideen!

Old Post 06-03-2003 - 18:21
cheech is offline Click Here to See the Profile for cheech Click here to Send cheech a Private Message Find more posts by cheech Add cheech to your buddy list Edit/Delete Message Reply w/Quote
Spliffinger
The.Constant.Change

Reg.: Jul 2001

Question @cheech

...dann wär ich schwer dafür, daß Du die hier gleich reinpostest!

GrSplf

Old Post 06-03-2003 - 18:25
Spliffinger is offline Click Here to See the Profile for Spliffinger Click here to Send Spliffinger a Private Message Click Here to Email Spliffinger Find more posts by Spliffinger Add Spliffinger to your buddy list Edit/Delete Message Reply w/Quote
infame
nasty dschango

Reg.: Nov 2001

yo, bin auch schwer intressiert...

und, spliffinger, stopf bitte schnell mal meine bildungslücke...was bedeutet souterrain???

@efemikso: fuck hab heute das neue knowledge gelesen, und da isn bericht über ein neues label namens "low life records" drin.... also nix mit fett low life camp

Old Post 06-03-2003 - 21:15
infame is offline Click Here to See the Profile for infame Click here to Send infame a Private Message Click Here to Email infame Visit infame's homepage! Find more posts by infame Add infame to your buddy list Edit/Delete Message Reply w/Quote
timewarrior
...I/O...

Reg.: Sep 2001

`_´

High Punks

Hätt da ein nettes platzerl in Hernals, Pallfygasse/Hernalser hptstr. ( 1 Station U6 alserstrasse mit 43 Bim)
Den ham wir damals selbst gebaut und von mir persönlich der Recordingroom (mit doppelfenster) mittelgroß und heimelig... luftentfeuchter u.s.w.
Oberhalb sind nur shops und der raum ist aus 3 schichten (feuerplatten/dämmstoff) gemeistert worden (laute bande war´n wir) und in anderen proberäumen is das nicht so weiters mit twentyfourseven...
Preis dürfte um die € 340,-. Aber zu 5/6 geht sich das im monat locker aus
Werd den haousekeeper mal anhaun wie´s zur zeit ausschaut, ansonsten vorläufig PM an mich

Regards

Edit: PS: Und keine zehn schritte weiter vis a vis vom jörgerbad, a netter fetter Headschop... Immer dem leuchten nach

Old Post 06-03-2003 - 21:20
timewarrior is offline Click Here to See the Profile for timewarrior Click here to Send timewarrior a Private Message Click Here to Email timewarrior Visit timewarrior's homepage! Find more posts by timewarrior Add timewarrior to your buddy list Edit/Delete Message Reply w/Quote
resistthestate
maniax-at crew

Reg.: Feb 2003

soviel ich weiß vermietet die SPÖ in ihren bezirkshäusern auch proberäume!
Müssts halt mal nachfragen!
Kenn ne band die dort für nen 14quadratmeter raum ca.70euro pro Monat blechn!

-more infos@
maniax - the event-community @

- have fun and go on! -

Old Post 07-03-2003 - 10:03
resistthestate is offline Click Here to See the Profile for resistthestate Click here to Send resistthestate a Private Message Click Here to Email resistthestate Visit resistthestate's homepage! Find more posts by resistthestate Add resistthestate to your buddy list Edit/Delete Message Reply w/Quote
The time is now - 08:22 (CET) Post New Thread    Post A Reply
  Last Thread | Subscribe to this Thread | Next Thread
drumandbass.at : Powered by vBulletin version 2.2.4 drumandbass.at > BOARD > proberaum in wien?