Here you can view your subscribed threads, work with private messages and edit your profile and preferencesFrequently Asked QuestionsRegistration is free!check the newsstreams & 

mixesHere you can listen 2 other members´ tunes or upload 

your own onesCalendarSearch 

Contact Us / Shouts
drumandbass.at : Powered by vBulletin version 2.2.4 drumandbass.at > EVENTS > 10.07. - Paxnet @ arena - Arena - Vienna
Pages (2): « 1 [2]   Last Thread   Next Thread
Author
Thread Post New Thread    Post A Reply
KDK
board crew

Reg.: Oct 2008

Hey Sly....

Report this post to a moderator | IP: Logged

Old Post 17-07-2009 - 12:33
KDK is offline Click Here to See the Profile for KDK Click here to Send KDK a Private Message Find more posts by KDK Add KDK to your buddy list Edit/Delete Message Reply w/Quote
MEGA!!
coreknabe

Reg.: Jun 2003

security war ein mongobobsch

Originally posted by ozenfant
herst mega!!, du bist der traurigste und langweiligste troll, der hier rumlurcht.

Originally posted by mr_mirror
ich verkneif mir einfach was ich von dir halte du VOLLMEGAIDIOT aller IDIOTEN ..

Originally posted by Lovely
leiwande gschicht....mega!!! du bist mega uncool! dinge von anderen kaputt machen und dann fahrerflucht begehen und noch den mittelfinger zeigen...

BEEFY!!! BEEFY!!! BEEFY!!! BEEFY!!! BEEFY!!! BEEFY!!! BEEFY!!! BEEFY!!! BEEFY!!! BEEFY!!!

Old Post 17-07-2009 - 13:59
MEGA!! is offline Click Here to See the Profile for MEGA!! Click here to Send MEGA!! a Private Message Click Here to Email MEGA!! Visit MEGA!!'s homepage! Find more posts by MEGA!! Add MEGA!! to your buddy list Edit/Delete Message Reply w/Quote
Hofiwan
de schurinobi

Reg.: Sep 2003

quote:
Originally posted by Sly25

Können uns gerne treffen. Auf solche Patienten warte ich ja nur.
Schau ma mal ob du dich mich ansprechen draust oder ob du nur im Internet so groß schreiben kannst.

Und ausserdem war ich zur der zeit kein security!

ehm.. ok wenn du dir nur nen spaß machen willst und ich da jetzt grad drauf einsteig geht die runde an dich, is mir abér wurscht
denn falls das doch ernst gemeint ist frag ich mich

1. wann bitte bist du denn sonst security und wo ?

2. eigentlich wird ein sec. für den reibungslosen ablauf einer veranstaltung eingestellt. d.h. ob beim kartenverkauf, bei absperr. oder in der menge wo auch immer, hauptaufgabe ist für sicherheit zu sorgen, unfälle,streit usw. zu verhindern.... oder?

3.wenn das so ist hast du dann mit deinem verhalten streit provoziert und dadurch die sicherheit der besucher gefährdet.

4. also da du nicht sec. sondern ein besucher warst mit dem einzigen interesse - nur auf patienten (aka besucher = gast der eintr. bezahlt hat und dadurch den schutz der sec.haben sollte ) zu warten frag ich mich wer jetzt besucher und wer jetzt der patient ist?

5.also streit mit einem voll betr. zuren freak ok, da kann man was sagen aber genau mit einem anhagln der nie zua is, und ohne einladung ned vorbeigschaud hätt,!!??? na der gfoid ma ned, passt ned dazu weil zu normal oda wie? wenn ja dann frag dich mal warum??

Ps:übrigens! dein job ist abhängig von menschen die zb. für partys eintritt zahlen, das tun sie aber nur weils n paar leutz gibt die für sie musik machen (zb.d&b)aber die können nur spielen wenn jemand ne locationmietet das ganze veranstaltet. da gibts nicht viele!! blöd wenn man genau einen von den wenigen ans bein pisst.

noch was: unangenehme securitys sind für viele ein grund eine party nicht zu besuchen

Auf jeden!! Warum nicht?!

Old Post 18-07-2009 - 07:26
Hofiwan is offline Click Here to See the Profile for Hofiwan Click here to Send Hofiwan a Private Message Click Here to Email Hofiwan Visit Hofiwan's homepage! Find more posts by Hofiwan Add Hofiwan to your buddy list Edit/Delete Message Reply w/Quote
intravenoise
int rave noise

Reg.: Feb 2007

LOOOOOL

da gehts ab oida

Old Post 18-07-2009 - 07:34
intravenoise is offline Click Here to See the Profile for intravenoise Click here to Send intravenoise a Private Message Find more posts by intravenoise Add intravenoise to your buddy list Edit/Delete Message Reply w/Quote
Mad
shit was so cash

Reg.: Sep 2002

troll is successful troll

Old Post 18-07-2009 - 11:52
Mad is offline Click Here to See the Profile for Mad Click here to Send Mad a Private Message Click Here to Email Mad Find more posts by Mad Add Mad to your buddy list Edit/Delete Message Reply w/Quote
SoDa
mit Himbeeren

Reg.: Jul 2002

bwahahah... oarg.. i hab was verpasst

<< Pax Nicht >>

http://www.dramfank.org/

Old Post 20-07-2009 - 12:34
SoDa is offline Click Here to See the Profile for SoDa Click here to Send SoDa a Private Message Click Here to Email SoDa Visit SoDa's homepage! Find more posts by SoDa Add SoDa to your buddy list Edit/Delete Message Reply w/Quote
The time is now - 11:09 (CET) Post New Thread    Post A Reply
Pages (2): « 1 [2]   Last Thread | Subscribe to this Thread | Next Thread
drumandbass.at : Powered by vBulletin version 2.2.4 drumandbass.at > EVENTS > 10.07. - Paxnet @ arena - Arena - Vienna