Here you can view your subscribed threads, work with private messages and edit your profile and preferencesFrequently Asked QuestionsRegistration is free!check the newsstreams & 

mixesHere you can listen 2 other members´ tunes or upload 

your own onesCalendarSearch 

Contact Us / Shouts
drumandbass.at : Powered by vBulletin version 2.2.4 drumandbass.at > news-comments > Vestax DJ School Party: Darren Jay & Shabba D
  Last Thread   Next Thread
Author
Thread Post New Thread    Post A Reply
ritchie
Blogfried

Reg.: Aug 2002
Location: ++planet.datadirt++
Posts: 363

Vestax DJ School Party: Darren Jay & Shabba D

17.07., Arena Wien - Darren Jay (urban takeover, UK), Shabba D, Dennis Da Menace (D), MC Fire (UK), Little Joe (UK), Waxos, Krushup

Report this post to a moderator | IP: Logged

Old Post 19-07-2004 - 13:15
ritchie is offline Click Here to See the Profile for ritchie Click here to Send ritchie a Private Message Click Here to Email ritchie Visit ritchie's homepage! Find more posts by ritchie Add ritchie to your buddy list Edit/Delete Message Reply w/Quote
intoxicated
detoxicated

Reg.: Jul 2003
Location: MUC
Posts: 1801

ja da geht richtig was mit schreiben!!

de RITCHIE!!!

und: bigup für DEN 1. satz:

quote:
Lautstärke - wie so vieles in dieser Welt ein Phänomen, das sich monokausalen Erklärungsversuchen elegant entzieht.

... so damn true ... so damn eloquent!

keep it going!!

__________________

Report this post to a moderator | IP: Logged

Old Post 19-07-2004 - 13:32
intoxicated is offline Click Here to See the Profile for intoxicated Click here to Send intoxicated a Private Message Click Here to Email intoxicated Visit intoxicated's homepage! Find more posts by intoxicated Add intoxicated to your buddy list Edit/Delete Message Reply w/Quote
polarity
ROLLERATOR

Reg.: Oct 2001
Location: AGLASTERHAUSEN nord
Posts: 879

hahah schabba die olle laberbacke

__________________

Report this post to a moderator | IP: Logged

Old Post 19-07-2004 - 14:21
polarity is offline Click Here to See the Profile for polarity Click here to Send polarity a Private Message Click Here to Email polarity Visit polarity's homepage! Find more posts by polarity Add polarity to your buddy list Edit/Delete Message Reply w/Quote
gefrast
mr.wissenschaft

Reg.: Jun 2002
Location: vienna
Posts: 436

Re: Vestax DJ School Party: Darren Jay & Shabba D

quote:
Originally posted by ritchie
jedenfalls schaffte es der Urban Takeover DJ immerhin, einen Großteil der Besucher quasi aus der Durchfahrt auf die Weide zu treiben


naja....

einen großteil find ich übertrieben, auf der tanzfläche war vorm darren jay auch nicht mehr los, aber dass es einigen die ohren zamghaut hat kann ich mir schon denken

__________________


- ruhmreiches zitat eines geistreichen films
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Report this post to a moderator | IP: Logged

Old Post 20-07-2004 - 17:24
gefrast is offline Click Here to See the Profile for gefrast Click here to Send gefrast a Private Message Find more posts by gefrast Add gefrast to your buddy list Edit/Delete Message Reply w/Quote
selectamasta
member

Reg.: Aug 2003
Location: jajaja
Posts: 76

Tja dass mit der Lautstärke is ja seit dem Umbau ein leidiges thema... Aber meiner Meinung nach war darren jay nicht gar so schlimm wie Dieselboy, denn der Mann hat die Anlage wirklich bis zum speiben übersteuert... Schade nur, dass die Subwoofer nicht standardmässig in der durchfahrt stehen. Weniger Laustärke + Subwoofer, dann isses wirklich perfekt!

Report this post to a moderator | IP: Logged

Old Post 20-07-2004 - 22:16
selectamasta is offline Click Here to See the Profile for selectamasta Click here to Send selectamasta a Private Message Click Here to Email selectamasta Find more posts by selectamasta Add selectamasta to your buddy list Edit/Delete Message Reply w/Quote
stevearouse
5min. 1 track?no thx

Reg.: Jul 2003
Location: dreadbangers ball
Posts: 170

ein paar Worte von den Veranstaltern

So schlußendlich ist jetzt doch wieder Ruhe eingekehrt im Hause dreadbangers- vestaxdjschool- krushup.

Alle acts sind wieder zuhause und wir kommen zu etwas Schlaf.

Zum Thema Anlagenlautstärke:
Ich gebe zu daß der Pegel doch ziemlich hoch war und vorallem übersteuert wie Ritchie in seinem Artikel schon richtig bemerkt hat. Ich verspreche für das nächste mal Besserung. Aber ich finde dafür waren endlich die bässe so wie ich mir´s für d&b in der arena vorgestellt habe. Wie einige bemerkt haben hatten wir auch mit den mics unsere Probleme. Auch hier: beim nächsten mal wird alles besser!

freut mich das ihr so ziemlich alle die acts genossen habt und die ganzen "Experten" meinungen die im vorhinein eingetroffen sind doch wiederlegt wurden. Vielleicht denken jene die sich hierbei angesprochen fühlen das nächste mal etwas genauer was sie sagen bevor sie sich selpst davon ein Bild machen konnten!
Und Leute ich kann euch sagen das ganze gedisse gegen shabba von wegen poser und nicht real usw. war aber sowas von falsch und Vorurteilsbehaftet das es zum Himmel schreit. Shabba D ist ein äußerst angenehmer und sehr professionell arbeitender Mensch. Man bedenke das sein Koffer mit seinem Mic und seinen Klamotten erst am Sonntag in Wien angekommen sind.

Wie ich heute erfahren habe hat Darren Jay einen gig in England auf einer ziemlich massiven Party abgesagt um in Wien zu spielen.

BIG

Alles in allem waren die acts sehr beindruckt und wollen allesamt so bald wie möglich wieder kommen.

BIG BIG to the crowd soll ich euch ausrichten!!!

Vienna rocks!

Mal sehen was da noch auf wien zukommt!

Das nächste mal werden alle Problemchen behoben und die Party wird noch fetter, besser, schöner und überhaupt....

BIS ZUM NÄCHSTEN MAL

yours

Steve Arouse

__________________
Don´t take life too serious!!!

....and each and every first Sat/ Month: stereoSL- dreadbangers ball on Radio Orange 94.0

Last edited by stevearouse on 21-07-2004 at - 13:18

Report this post to a moderator | IP: Logged

Old Post 21-07-2004 - 01:18
stevearouse is offline Click Here to See the Profile for stevearouse Click here to Send stevearouse a Private Message Click Here to Email stevearouse Visit stevearouse's homepage! Find more posts by stevearouse Add stevearouse to your buddy list Edit/Delete Message Reply w/Quote
BATrigga
From AtoB &BackAgain

Reg.: Jul 2003
Location: back from malta
Posts: 14

quote:
Originally posted by ritchie
Über die Absichten Darren Jay's kann nur spekuliert werden - vielleicht hat's auf der anderen Seite der Turntables nicht ganz so arg gekracht, vielleicht freute er sich auch schlicht über die viele Leistung...


Manche behaupten sie hätten bei Darren beinahe backstage mit infrontofstage verwechselt - kann es sein dass bei einem über 40jährigen DnB-DJ schon leichte Hörverluste auftreten können?
Dass es ihm in Wien gfalln hat kann ich nur bestätigen und manche Leute werden offensichtlich impulsiv und laut, grade bei Menschen und Dingen, die sie lieben

peace

__________________
...sometimes I sit back and just reflect, let the world go by and my thoughts connect - yes, I walk thru the valley of the shadow but I fear no man because faith is my arrow... (again)

Last edited by BATrigga on 21-07-2004 at - 12:51

Report this post to a moderator | IP: Logged

Old Post 21-07-2004 - 12:39
BATrigga is offline Click Here to See the Profile for BATrigga Click here to Send BATrigga a Private Message Visit BATrigga's homepage! Find more posts by BATrigga Add BATrigga to your buddy list Edit/Delete Message Reply w/Quote
The time is now - 02:24 (CET) Post New Thread    Post A Reply
  Last Thread | Subscribe to this Thread | Next Thread
drumandbass.at : Powered by vBulletin version 2.2.4 drumandbass.at > news-comments > Vestax DJ School Party: Darren Jay & Shabba D
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts
HTML code is OFF
vB code is ON
Smilies are ON
[IMG] code is OFF
Rate This Thread:
Forum Jump:
 

drumandbass.at v3.0