Here you can view your subscribed threads, work with private messages and edit your profile and preferencesFrequently Asked QuestionsRegistration is free!check the newsstreams & 

mixesHere you can listen 2 other members´ tunes or upload 

your own onesCalendarSearch 

Contact Us / Shouts
drumandbass.at : Powered by vBulletin version 2.2.4 drumandbass.at > EVENTS > 07.02. - BEAT IT COMMIX - FLEX - Vienna Thread Rating: 1 votes, 5.00 average.
Pages (4): « First ... « 2 3 [4]   Last Thread   Next Thread
Author
Thread Post New Thread    Post A Reply
ScOOp
boom bap fetish

Reg.: Feb 2003
Location: V.I.E.
Posts: 503

Commix vor 2 Jahren hat mir besser gfallen.. das set gestern hat für mich irgendwie keinen roten faden ghabt..
mir wars auch zu minimalistisch.. aber das soll ja jetzt wieder modern sein

Report this post to a moderator | IP: Logged

Old Post 08-02-2008 - 17:13
ScOOp is offline Click Here to See the Profile for ScOOp Click here to Send ScOOp a Private Message Find more posts by ScOOp Add ScOOp to your buddy list Edit/Delete Message Reply w/Quote
Splinta
Be prepared...

Reg.: Mar 2002
Location: 1160
Posts: 664

quote:
Originally posted by d²³fence
...und nach commix wars ja auch halligalli...hat mich irgendwie zweitweise an nachtschicht erinnert der sound...

Axel Foley FTW!

__________________


Report this post to a moderator | IP: Logged

Old Post 08-02-2008 - 18:00
Splinta is offline Click Here to See the Profile for Splinta Click here to Send Splinta a Private Message Click Here to Email Splinta Visit Splinta's homepage! Find more posts by Splinta Add Splinta to your buddy list Edit/Delete Message Reply w/Quote
wurstl
junior member

Reg.: Sep 2005
Location:
Posts: 25

commix hat mir schon gut gefallen...japanese electronics auf der flex anlage ist einfach gaensehaut pur...

das set vom splinta hab ich dann nicht mehr verkraftet...war dann schon zu sehr "party" fuer mich...

alles in allem ein netter abend...

ABER!! da is schon wieder vodka auf der stage getrunken worden...wenn das die kinder sehn...!!!

Report this post to a moderator | IP: Logged

Old Post 08-02-2008 - 18:03
wurstl is offline Click Here to See the Profile for wurstl Click here to Send wurstl a Private Message Click Here to Email wurstl Find more posts by wurstl Add wurstl to your buddy list Edit/Delete Message Reply w/Quote
montz
anal freak

Reg.: Sep 2001
Location: favoriten oida !!
Posts: 529

ja war geil gestern, leider hatte ich gegen ende bissl an filmriss =D weiss eigentlich gar nimma was war, ja das passiert halt wenn die kiddies den großen auf der bühne nachmachen und vodka trinken ^^

__________________
alles wast du einen gutes gibt , kommt einnen alles wieder zurück! zb. gibst du wem fröhlichkeit wirst selbst auch mal fröhlichkeit zurück bekommen! und des is so des is der lauf des lebens!

Report this post to a moderator | IP: Logged

Old Post 08-02-2008 - 18:05
montz is offline Click Here to See the Profile for montz Click here to Send montz a Private Message Click Here to Email montz Visit montz's homepage! Find more posts by montz Add montz to your buddy list Edit/Delete Message Reply w/Quote
C.J. Hawtee
junior member

Reg.: Aug 2003
Location: Vienna Hometown
Posts: 24

quote:
Originally posted by tony maroni
der eine MC den dem der liebe daxta zeitweilig das mic gegeben hat, hat dem splinta sein set recht fein verunstaltet. die "lalala und nanana" phrasen hätt sich der gute getrost sparen können."



ähm erstmal lol?

denke nicht das ich so schlecht war ... war zwar recht flüssig unterwegs aber ich denke nicht das manche so abgegangen sind weils sooo schlecht war...

aber es heisst ja nicht umsonst "geschmäcker sind verschieden"

man kanns halt ned jedem recht machen ...

Report this post to a moderator | IP: Logged

Old Post 08-02-2008 - 18:26
C.J. Hawtee is offline Click Here to See the Profile for C.J. Hawtee Click here to Send C.J. Hawtee a Private Message Find more posts by C.J. Hawtee Add C.J. Hawtee to your buddy list Edit/Delete Message Reply w/Quote
montz
anal freak

Reg.: Sep 2001
Location: favoriten oida !!
Posts: 529

das hät ich ja überhaupt zu gern gsehen, hab das leider nicht mehr ganz darafft war zu sehr im öl...

scheiss dich ned an, bissl kritik muss ma verkraften vor allem wenn ma ka pro is ;>

__________________
alles wast du einen gutes gibt , kommt einnen alles wieder zurück! zb. gibst du wem fröhlichkeit wirst selbst auch mal fröhlichkeit zurück bekommen! und des is so des is der lauf des lebens!

Report this post to a moderator | IP: Logged

Old Post 08-02-2008 - 18:28
montz is offline Click Here to See the Profile for montz Click here to Send montz a Private Message Click Here to Email montz Visit montz's homepage! Find more posts by montz Add montz to your buddy list Edit/Delete Message Reply w/Quote
C.J. Hawtee
junior member

Reg.: Aug 2003
Location: Vienna Hometown
Posts: 24

quote:
Originally posted by montz
ja war geil gestern, leider hatte ich gegen ende bissl an filmriss =D weiss eigentlich gar nimma was war, ja das passiert halt wenn die kiddies den großen auf der bühne nachmachen und vodka trinken ^^


und ja montz du bist sehr fein abgestürzt gestern

hab nur noch gesehen wie du auf der seite trickert hast ...

Report this post to a moderator | IP: Logged

Old Post 08-02-2008 - 18:31
C.J. Hawtee is offline Click Here to See the Profile for C.J. Hawtee Click here to Send C.J. Hawtee a Private Message Find more posts by C.J. Hawtee Add C.J. Hawtee to your buddy list Edit/Delete Message Reply w/Quote
Shinobi
triple treason

Reg.: Mar 2006
Location: Vienna
Posts: 58

D Kay hatt echt super gespielt (wer was anderes sagt hatt nen anderen geschmack od. keine Ahnung).
Commix hatt auch gut aufgelegt (hätt aber mehr Druck machen können.)
Splinta hab ich leider nicht mehr gehört (irgend wie waren mir dann zuviele Kinder unterwegs bin dann gefahren). Also alles in allem ein ganz angenehmer Abend.

__________________
http://www.myspace.com/shi9bi
Don..t dream your life, live vour dreams!!! Shinobi

Report this post to a moderator | IP: Logged

Old Post 08-02-2008 - 18:45
Shinobi is offline Click Here to See the Profile for Shinobi Click here to Send Shinobi a Private Message Click Here to Email Shinobi Visit Shinobi's homepage! Find more posts by Shinobi Add Shinobi to your buddy list Edit/Delete Message Reply w/Quote
Brakhtus
Ebenholzweibchen

Reg.: Jul 2002
Location:
Posts: 593

quote:
Originally posted by Splinta

Axel Foley FTW!


Achmed Foley?

Daxta setz deine kappe wieder auf. kann ja nicht sein, dieser image-wechsel!
kenn dich nur mit kappe!

Report this post to a moderator | IP: Logged

Old Post 08-02-2008 - 18:57
Brakhtus is offline Click Here to See the Profile for Brakhtus Click here to Send Brakhtus a Private Message Find more posts by Brakhtus Add Brakhtus to your buddy list Edit/Delete Message Reply w/Quote
frenzy
rossonero

Reg.: Jun 2005
Location: san siro/curva sud
Posts: 524

ich weiß ja nicht, was die leut, die von commix enttäuscht worden sind, sich erwartet haben, aber, dass er zu wenig druck gemacht hat braucht er sich glaub ich nicht sagen lassen.
ich persönlich hab so gut wie nie zuvor ein set mit dermaßen geilen bässen erlebt und wenn sowas dann auch noch im flex gespielt wird....
ich mein, man kann doch wohl druck machen ohne jetzt rave-n-bass aufzulegen. er hat's mmn sehr gut gemeistert, seinen (ja wohl wirklich ziemlich eigenen) sound rüberzubringen, mit guter selection, aufbau des sets und solidem mixing.

d.kay hab ich nicht gesehen und zu splinta's set kann ich nur sagen, dass' sautight gemixt war, mir aber geschmacklich nicht so ins ohr gegangen is (obwohl der robocop taxman rmx halt schon der hammer is )

__________________
MySpace: | |

Last edited by frenzy on 09-02-2008 at - 16:04

Report this post to a moderator | IP: Logged

Old Post 08-02-2008 - 19:50
frenzy is offline Click Here to See the Profile for frenzy Click here to Send frenzy a Private Message Click Here to Email frenzy Visit frenzy's homepage! Find more posts by frenzy Add frenzy to your buddy list Edit/Delete Message Reply w/Quote
sockinger
dubsteppa

Reg.: May 2005
Location: 3002
Posts: 367

dkay, fettestens gegen ende

commix, wie erwartet geile sounds

__________________
AUDIOMEDICS

Report this post to a moderator | IP: Logged

Old Post 08-02-2008 - 21:37
sockinger is offline Click Here to See the Profile for sockinger Click here to Send sockinger a Private Message Find more posts by sockinger Add sockinger to your buddy list Edit/Delete Message Reply w/Quote
LoKee
van Hinten

Reg.: Jul 2004
Location: Velocity
Posts: 401

quote:
Originally posted by wurstl


ABER!! da is schon wieder vodka auf der stage getrunken worden...wenn das die kinder sehn...!!!



hmm, wer das wohl war, ich hab da so einen verdacht..

__________________

quote:
thats what i call a good old DJ. Not many DJ are still producing their tracks with real turntables. Most of them do it with Vinyls and PC..

Report this post to a moderator | IP: Logged

Old Post 08-02-2008 - 23:18
LoKee is offline Click Here to See the Profile for LoKee Click here to Send LoKee a Private Message Click Here to Email LoKee Find more posts by LoKee Add LoKee to your buddy list Edit/Delete Message Reply w/Quote
Gianna
mademoiselle phreeky

Reg.: Sep 2005
Location: 1070
Posts: 56

echt feiner abend! commix war zwar nicht soo meins, aber damit hab ich eigentlich eh vorher schon gerechnet. aber splintas set und vorallem das die letzte halbe stunde dkay war einfach wirklich vom feinsten! hat spaß gemacht!

aja, lisa, weißt du noch wann wir heim gekommen sind?

peace,
G

__________________

Report this post to a moderator | IP: Logged

Old Post 09-02-2008 - 09:10
Gianna is offline Click Here to See the Profile for Gianna Click here to Send Gianna a Private Message Find more posts by Gianna Add Gianna to your buddy list Edit/Delete Message Reply w/Quote
gefrast
mr.wissenschaft

Reg.: Jun 2002
Location: vienna
Posts: 436

quote:
Originally posted by Splinta

THX!
Aber sooo viele Oldies hab ich nicht gespielt, oder?




np

na so war das eh ned gmeint, mir sind zwei aufgefallen: hydra von crossfire, und den anderen kann ich leider nicht benennen.

__________________


- ruhmreiches zitat eines geistreichen films
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Report this post to a moderator | IP: Logged

Old Post 09-02-2008 - 14:11
gefrast is offline Click Here to See the Profile for gefrast Click here to Send gefrast a Private Message Find more posts by gefrast Add gefrast to your buddy list Edit/Delete Message Reply w/Quote
Splinta
Be prepared...

Reg.: Mar 2002
Location: 1160
Posts: 664

quote:
Originally posted by wurstl
...da is schon wieder vodka auf der stage getrunken worden...wenn das die kinder sehn...

quote:
Originally posted by LoKee
...hmm, wer das wohl war, ich hab da so einen verdacht...

Sicha da Mat!

Danke für die vielen Blumen und Kritiken. Nexdes Mal wirds ein bissi weniger "schichtig", versprochen!

__________________


Last edited by Splinta on 09-02-2008 at - 14:55

Report this post to a moderator | IP: Logged

Old Post 09-02-2008 - 14:52
Splinta is offline Click Here to See the Profile for Splinta Click here to Send Splinta a Private Message Click Here to Email Splinta Visit Splinta's homepage! Find more posts by Splinta Add Splinta to your buddy list Edit/Delete Message Reply w/Quote
eowyn
bubble bobble babe

Reg.: Jul 2001
Location: milleniumscity
Posts: 173

quote:
Originally posted by frenzy
ich weiß ja nicht, was sich die leut, die von commix enttäuscht worden sind, sich erwartet haben, aber, dass er zu wenig druck gemacht hat braucht er sich glaub ich nicht sagen lassen.
ich persönlich hab so gut wie nie zuvor ein set mit dermaßen geilen bässen erlebt und wenn sowas dann auch noch im flex gespielt wird....
ich mein, man kann doch wohl druck machen ohne jetzt rave-n-bass aufzulegen. er hat's mmn sehr gut gemeistert, seinen (ja wohl wirklich ziemlich eigenen) sound rüberzubringen, mit guter selection, aufbau des sets und solidem mixing.



WOARD !

commix war herausragend und genau das was ich mir erwartet hab und hören wollt!

schad dass die andren sets nicht einen ähnlichen stil hatten, denn die minimimalistischen deepen sachen hört ma mmn eh zu selten auf partys..
aber wenigstens hat ich 2h genau nach meinem geschmack, immerhin etwas

Report this post to a moderator | IP: Logged

Old Post 09-02-2008 - 15:19
eowyn is offline Click Here to See the Profile for eowyn Click here to Send eowyn a Private Message Click Here to Email eowyn Find more posts by eowyn Add eowyn to your buddy list Edit/Delete Message Reply w/Quote
partysau
junior member

Reg.: Apr 2006
Location: daneben
Posts: 11

bin erst ende comix kommen, war aba fein, splintas set fand ich äußerst erfrischend

den vodka auch,

weitermachen!

-c-

Report this post to a moderator | IP: Logged

Old Post 09-02-2008 - 21:08
partysau is offline Click Here to See the Profile for partysau Click here to Send partysau a Private Message Click Here to Email partysau Visit partysau's homepage! Find more posts by partysau Add partysau to your buddy list Edit/Delete Message Reply w/Quote
weedy
Erdbeerprinzessin

Reg.: Mar 2007
Location: Erdbeerfeld
Posts: 710

eh klar die partysau ;O

__________________
mit trü trü trü trü bitteschön!!!

Report this post to a moderator | IP: Logged

Old Post 09-02-2008 - 21:12
weedy is offline Click Here to See the Profile for weedy Click here to Send weedy a Private Message Find more posts by weedy Add weedy to your buddy list Edit/Delete Message Reply w/Quote
mat
sound.selectah

Reg.: May 2001
Location: planet.funk!
Posts: 1767

quote:
Originally posted by Splinta
Sicha da Mat!


ha! so nicht! einmal trink ich nix und dann diese vernaderungen!!!

__________________
There will come a time in your life when you will ask yourself a series of questions. Am I happy with who I am? Am I happy with the people around me? Am I happy with what I'm doing? Am I happy with the way my life is going? Do I have a life or am I just living? Do not let these questions strain or trouble you just point yourself in the direction of your dreams find your strengh in the sound and make your transition.

Report this post to a moderator | IP: Logged

Old Post 10-02-2008 - 17:06
mat is offline Click Here to See the Profile for mat Click here to Send mat a Private Message Click Here to Email mat Visit mat's homepage! Find more posts by mat Add mat to your buddy list Edit/Delete Message Reply w/Quote
The time is now - 05:13 (CET) Post New Thread    Post A Reply
Pages (4): « First ... « 2 3 [4]   Last Thread | Subscribe to this Thread | Next Thread
drumandbass.at : Powered by vBulletin version 2.2.4 drumandbass.at > EVENTS > 07.02. - BEAT IT COMMIX - FLEX - Vienna
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts
HTML code is OFF
vB code is ON
Smilies are ON
[IMG] code is ON
Rate This Thread:
Forum Jump:
 

drumandbass.at v3.0