Here you can view your subscribed threads, work with private messages and edit your profile and preferencesFrequently Asked QuestionsRegistration is free!check the newsstreams & 

mixesHere you can listen 2 other members´ tunes or upload 

your own onesCalendarSearch 

Contact Us / Shouts
drumandbass.at : Powered by vBulletin version 2.2.4 drumandbass.at > BOARD > Suche & Biete > [Verkaufe/Tausche]
  Last Thread   Next Thread
Author
Thread Post New Thread    Post A Reply
diseased
rookie

Reg.: Sep 2008
Location: Graz
Posts: 5

[Verkaufe/Tausche] Electribe MX, Microkorg, Studiomixer

Hallo erstmal!

Ich weiß es ist eine Unart sich in einem Forum zu registrieren und dann gleich mal einen Verkaufe Thread zu starten, aber ich hoffe es sei mir verziehen! Aber es kann ja sein, dass für jemanden hier am Board was dabei ist, dann ist mehreren Seiten geholfen.

Da ich zum Auflegen beginnen will, bzw. wieder mal anfangen möchte, verkaufe ich eine meiner Electribes MX incl. Tragetasche (vom Yamaha SU700), meine Microkorg incl. Rockbag Keyboardtasche und mein kleines Yamaha MG8/2FX Mischpult!

Alle Geräte in gepflegten Zustand und wurden auch nie Live genutzt.

Preislich hätte ich mir vorgestellt:

EMX: 380€
MK: 270€
MG8/2FX: 50€

Bin auch für einen Tausch gegen einen Technics zu begeistern!

Bei Interesse bitte PM an mich!

Last edited by diseased on 05-09-2008 at - 06:56

Report this post to a moderator | IP: Logged

Old Post 04-09-2008 - 19:41
diseased is offline Click Here to See the Profile for diseased Click here to Send diseased a Private Message Click Here to Email diseased Find more posts by diseased Add diseased to your buddy list Edit/Delete Message Reply w/Quote
intravenoise
int rave noise

Reg.: Feb 2007
Location: am arsch
Posts: 506

wie isn da microkorg beinand??? bzw wie lang war der schon in verwendung? Raucher/nichtraucher STudio?

infos pls

__________________
www.soundcloud.com/intravenoise

Report this post to a moderator | IP: Logged

Old Post 05-09-2008 - 12:44
intravenoise is offline Click Here to See the Profile for intravenoise Click here to Send intravenoise a Private Message Find more posts by intravenoise Add intravenoise to your buddy list Edit/Delete Message Reply w/Quote
diseased
rookie

Reg.: Sep 2008
Location: Graz
Posts: 5

Microkorg und auch die EMX wurden nur im Nichtraucherzimmer betrieben. Alle Geräte sind in Top Zustand und ein wenig mehr als 2 Jahre in Gebrauch, wobei ich dazu sagen muss, dass ich eher selten mit den Geräten gearbeitet habe.

Die Mircokorg habe ich einmal mit in Park genommen um unter einem Baum mit Kopfhörer Sounds zu programmieren.

Die EMX hat nur einen Fehler, die 1. Led bei der Taktanzahl funktioniert nicht, schränkt aber die Leistung und Funktionsfähigkeit in keinster Weise ein!

Report this post to a moderator | IP: Logged

Old Post 05-09-2008 - 15:05
diseased is offline Click Here to See the Profile for diseased Click here to Send diseased a Private Message Click Here to Email diseased Find more posts by diseased Add diseased to your buddy list Edit/Delete Message Reply w/Quote
intravenoise
int rave noise

Reg.: Feb 2007
Location: am arsch
Posts: 506

was is jezt?!

__________________
www.soundcloud.com/intravenoise

Report this post to a moderator | IP: Logged

Old Post 07-09-2008 - 14:31
intravenoise is offline Click Here to See the Profile for intravenoise Click here to Send intravenoise a Private Message Find more posts by intravenoise Add intravenoise to your buddy list Edit/Delete Message Reply w/Quote
diseased
rookie

Reg.: Sep 2008
Location: Graz
Posts: 5

Wie was is jetzt? Hab ja geschrieben, dass wie der Microkorg beinand ist. Also bei meinen Geräten haperts nirgends, pass ja auf und bei der seltenen Benutzung die ich ihnen zuteil werden lasse, kann man netmal von Verschleiß reden!

Versteh deine Frage jetzt net ganz!

Report this post to a moderator | IP: Logged

Old Post 07-09-2008 - 19:31
diseased is offline Click Here to See the Profile for diseased Click here to Send diseased a Private Message Click Here to Email diseased Find more posts by diseased Add diseased to your buddy list Edit/Delete Message Reply w/Quote
intravenoise
int rave noise

Reg.: Feb 2007
Location: am arsch
Posts: 506

sorry


hab ma dacht du hast die pm glesn die i da gschickt hob

__________________
www.soundcloud.com/intravenoise

Report this post to a moderator | IP: Logged

Old Post 07-09-2008 - 19:32
intravenoise is offline Click Here to See the Profile for intravenoise Click here to Send intravenoise a Private Message Find more posts by intravenoise Add intravenoise to your buddy list Edit/Delete Message Reply w/Quote
diseased
rookie

Reg.: Sep 2008
Location: Graz
Posts: 5

hab ich mittlerweile schon gelesen! you got PM!

Report this post to a moderator | IP: Logged

Old Post 07-09-2008 - 19:38
diseased is offline Click Here to See the Profile for diseased Click here to Send diseased a Private Message Click Here to Email diseased Find more posts by diseased Add diseased to your buddy list Edit/Delete Message Reply w/Quote
diseased
rookie

Reg.: Sep 2008
Location: Graz
Posts: 5

Leider schon alles Weg!

Report this post to a moderator | IP: Logged

Old Post 11-09-2008 - 15:09
diseased is offline Click Here to See the Profile for diseased Click here to Send diseased a Private Message Click Here to Email diseased Find more posts by diseased Add diseased to your buddy list Edit/Delete Message Reply w/Quote
sohm4
junior member

Reg.: Sep 2008
Location:
Posts: 31

shice, zu späääät gesehen... deine EMX gegen meinen technics... das wärz gewesen!

greetz seb

Report this post to a moderator | IP: Logged

Old Post 25-09-2008 - 13:02
sohm4 is offline Click Here to See the Profile for sohm4 Click here to Send sohm4 a Private Message Click Here to Email sohm4 Find more posts by sohm4 Add sohm4 to your buddy list Edit/Delete Message Reply w/Quote
The time is now - 16:32 (CET) Post New Thread    Post A Reply
  Last Thread | Subscribe to this Thread | Next Thread
drumandbass.at : Powered by vBulletin version 2.2.4 drumandbass.at > BOARD > Suche & Biete > [Verkaufe/Tausche]
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts
HTML code is OFF
vB code is ON
Smilies are ON
[IMG] code is ON
Rate This Thread:
Forum Jump:
 

drumandbass.at v3.0