Here you can view your subscribed threads, work with private messages and edit your profile and preferencesFrequently Asked QuestionsRegistration is free!check the newsstreams & 

mixesHere you can listen 2 other members´ tunes or upload 

your own onesCalendarSearch 

Contact Us / Shouts
drumandbass.at : Powered by vBulletin version 2.2.4 drumandbass.at > BOARD > CHIT-CHAT > RIP epic thread!
Pages (10): « 1 2 [3] 4 5 » ... Last »   Last Thread   Next Thread
Author
Thread Post New Thread    Post A Reply
CitamurD
. . . . . . . .

Reg.: Feb 2005
Location: brissago
Posts: 746

quote:
Originally posted by MEGA!!
...

du tust mir langsam richtig leid lieber mega!!.

Report this post to a moderator | IP: Logged

Old Post 09-03-2011 - 11:00
CitamurD is offline Click Here to See the Profile for CitamurD Click here to Send CitamurD a Private Message Find more posts by CitamurD Add CitamurD to your buddy list Edit/Delete Message Reply w/Quote
MEGA!!
coreknabe

Reg.: Jun 2003
Location: The 23rd Underground Reich
Posts: 603

quote:
Originally posted by CitamurD

du tust mir langsam richtig leid lieber mega!!.



ja du tust mir auch so leid buhuuhuuhuu ! buhuuhuhuhuuuuu! schnief schnief..

wers glaubt....

__________________
ist der Ruf erst ruiniert, lebt es sich ganz ungeniert

Originally posted by ozenfant
herst mega!!, du bist der traurigste und langweiligste troll, der hier rumlurcht.

Originally posted by mr_mirror
ich verkneif mir einfach was ich von dir halte du VOLLMEGAIDIOT aller IDIOTEN ..

Originally posted by Lovely
leiwande gschicht....mega!!! du bist mega uncool! dinge von anderen kaputt machen und dann fahrerflucht begehen und noch den mittelfinger zeigen...

BEEFY!!! BEEFY!!! BEEFY!!! BEEFY!!! BEEFY!!! BEEFY!!! BEEFY!!! BEEFY!!! BEEFY!!! BEEFY!!!

Report this post to a moderator | IP: Logged

Old Post 09-03-2011 - 11:16
MEGA!! is offline Click Here to See the Profile for MEGA!! Click here to Send MEGA!! a Private Message Click Here to Email MEGA!! Visit MEGA!!'s homepage! Find more posts by MEGA!! Add MEGA!! to your buddy list Edit/Delete Message Reply w/Quote
Synchroniza
the dreadbanger

Reg.: Apr 2004
Location: KrushUp-City
Posts: 135

@ shit:
ich glaub du bist im falschen forum!! das Internet ist gross da ist sicher das richtige für dich dabei!
aber hier einen auf "pfuipfuipfui" machen ist auch nicht grad unarm!!

@ mega:
ich kann deinen Gedankengängen durchaus folgen aber
es ist unnötig zu versuchen deinen Standpunkt jemandem klar zu machen
ders sowieso nicht hören will!! All die Bemühungen den Leuten zu erklären
worums dir geht wird immer nur dazu führen die Kontras zu aktivieren.

Und die die deiner Meinung sind sinds sowieso denen erzählst nichts neues,
aber, und das ist das Problem, das sind im Verhältnis nicht gerade viele.
Es wird immer so sein dass die breite Masse dumm ist, sie wird sogar immer dümmer
und das wird so schnell niemand ändern.
das einzige was du tun kannst ist dich selbst und deine Lebenssituation anders als die masse
zu gestalten.

grtz synch

Report this post to a moderator | IP: Logged

Old Post 09-03-2011 - 11:39
Synchroniza is offline Click Here to See the Profile for Synchroniza Click here to Send Synchroniza a Private Message Click Here to Email Synchroniza Find more posts by Synchroniza Add Synchroniza to your buddy list Edit/Delete Message Reply w/Quote
MEGA!!
coreknabe

Reg.: Jun 2003
Location: The 23rd Underground Reich
Posts: 603

quote:
Originally posted by Synchroniza


@ mega:
ich kann deinen Gedankengängen durchaus folgen aber
es ist unnötig zu versuchen deinen Standpunkt jemandem klar zu machen
ders sowieso nicht hören will!! All die Bemühungen den Leuten zu erklären
worums dir geht wird immer nur dazu führen die Kontras zu aktivieren.

Und die die deiner Meinung sind sinds sowieso denen erzählst nichts neues,
aber, und das ist das Problem, das sind im Verhältnis nicht gerade viele.
Es wird immer so sein dass die breite Masse dumm ist, sie wird sogar immer dümmer
und das wird so schnell niemand ändern.
das einzige was du tun kannst ist dich selbst und deine Lebenssituation anders als die masse
zu gestalten.

grtz synch



hey , ja da kannst du schon recht haben damit dass das zu nichts führt.. aber ich hab gerade die zeit und ich provozier auch gerne, also ich bin nicht enttäuscht wenn mich dann alle schimpfen, is doch auch ein Nebenziel von mir, hab mich ja die letzten 3,4 Jahre etwas zurückgehalten aber im grunde hast du recht.

und man muss ja nicht leute sofort überzeugen, wenn die nur 1! [einen] neuen gedanken haben kann sich daraus etwas entwickeln.. weißt eh Ideen sind wie Viren in der Verbreitung und die guten setzen sich am Ende durch..

ich seh das auch so , dass wenn man was verändern will muss man sich zuerst selber verändern.. bin eh fleißig dabei..

__________________
ist der Ruf erst ruiniert, lebt es sich ganz ungeniert

Originally posted by ozenfant
herst mega!!, du bist der traurigste und langweiligste troll, der hier rumlurcht.

Originally posted by mr_mirror
ich verkneif mir einfach was ich von dir halte du VOLLMEGAIDIOT aller IDIOTEN ..

Originally posted by Lovely
leiwande gschicht....mega!!! du bist mega uncool! dinge von anderen kaputt machen und dann fahrerflucht begehen und noch den mittelfinger zeigen...

BEEFY!!! BEEFY!!! BEEFY!!! BEEFY!!! BEEFY!!! BEEFY!!! BEEFY!!! BEEFY!!! BEEFY!!! BEEFY!!!

Last edited by MEGA!! on 09-03-2011 at - 12:11

Report this post to a moderator | IP: Logged

Old Post 09-03-2011 - 12:07
MEGA!! is offline Click Here to See the Profile for MEGA!! Click here to Send MEGA!! a Private Message Click Here to Email MEGA!! Visit MEGA!!'s homepage! Find more posts by MEGA!! Add MEGA!! to your buddy list Edit/Delete Message Reply w/Quote
dorian
board freak

Reg.: Jun 2009
Location:
Posts: 296

brav

__________________
generation golla rec... what else..

Report this post to a moderator | IP: Logged

Old Post 09-03-2011 - 12:12
dorian is offline Click Here to See the Profile for dorian Click here to Send dorian a Private Message Visit dorian's homepage! Find more posts by dorian Add dorian to your buddy list Edit/Delete Message Reply w/Quote
BTKA
M.I.P

Reg.: Jan 2004
Location:
Posts: 313

auch worte können einstellungen einiger menschen ändern, bin ich der meinung auch wenn sie es abstreiten und es vielleicht unbewußt abläuft.....
darum haltets euch kein blatt vors maul raus damit...

niemand hat die weisheit gepachtet, jedem seine welt spielt sich in seinem eigenen kopf ab... und ist veränderbar auch wenn manches nur schwer...

jeder ist der schmied seines glückes

und jetzt seids wieder lieb zueinander

und warum dürfen die leute nicht eine eigene meinung haben und diese auch kundtun ohne sie böse niederzumachen überhaupt wenn man sichs leicht macht und ausser beleidigend wird und nicht mit gescheiten argumenten daher kommt....

free your mind and your ass will follow....

Report this post to a moderator | IP: Logged

Old Post 09-03-2011 - 12:16
BTKA is offline Click Here to See the Profile for BTKA Click here to Send BTKA a Private Message Find more posts by BTKA Add BTKA to your buddy list Edit/Delete Message Reply w/Quote
bum
board freak

Reg.: May 2005
Location:
Posts: 256

eigentlich gehören diese ganzen "gutmenschen" gebanned die hier im chitchat mit dem finger auf andere zeigen und böseböse schreien und im Eventforum mit Fakenicks Fakepms verschicken.


Wär ich Mod gäbs schon Ipbans!

Report this post to a moderator | IP: Logged

Old Post 09-03-2011 - 12:39
bum is offline Click Here to See the Profile for bum Click here to Send bum a Private Message Click Here to Email bum Find more posts by bum Add bum to your buddy list Edit/Delete Message Reply w/Quote
BassSteppa
Minos DarkBox

Reg.: Jan 2007
Location: circles of hell
Posts: 6081

fuck da bist mal 5 tage nicht online und GENAU in den 5 tagen kommt DER thread des jahrhunderts zustande

thx wingz!! hab mir echt die 2h genommen, das ganze nachzulesen

__________________
BASSINTOXICATION - Management
DARKBOX RECORDINGS - Management


-->
<--


for booking MINOS (DubStep):
roman.steindl@gmail.com
SKYPE: DarkBoxRecordings

<<<>>>

Report this post to a moderator | IP: Logged

Old Post 09-03-2011 - 13:04
BassSteppa is offline Click Here to See the Profile for BassSteppa Click here to Send BassSteppa a Private Message Click Here to Email BassSteppa Visit BassSteppa's homepage! Find more posts by BassSteppa Add BassSteppa to your buddy list Edit/Delete Message Reply w/Quote
bum
board freak

Reg.: May 2005
Location:
Posts: 256

quote:
Originally posted by BassSteppa
fuck da bist mal 5 tage nicht online und GENAU in den 5 tagen kommt DER thread des jahrhunderts zustande

thx wingz!! hab mir echt die 2h genommen, das ganze nachzulesen




Ja deswegen bist du als Mod nicht geeignet, ein Mod hat immer online zu sein

Report this post to a moderator | IP: Logged

Old Post 09-03-2011 - 13:18
bum is offline Click Here to See the Profile for bum Click here to Send bum a Private Message Click Here to Email bum Find more posts by bum Add bum to your buddy list Edit/Delete Message Reply w/Quote
infame
nasty dschango

Reg.: Nov 2001
Location: lohasianville
Posts: 1563

quote:
Originally posted by BassSteppa
thread des jahrhunderts


pass lieber auf, das zeigt nur wo du her bist und wie weit du's bringen wirst

__________________
kapitulation oooh kapitulation oooh

Report this post to a moderator | IP: Logged

Old Post 09-03-2011 - 13:27
infame is offline Click Here to See the Profile for infame Click here to Send infame a Private Message Click Here to Email infame Visit infame's homepage! Find more posts by infame Add infame to your buddy list Edit/Delete Message Reply w/Quote
SNK
Yeah Science!

Reg.: Sep 2005
Location: ABQ
Posts: 881

quote:
Originally posted by tihs

aber dass snk auch noch stolz is auf seine naziattitude,




shit, fou yacker

an deiner stelle würd ich das rauseditieren.

k?

__________________

Report this post to a moderator | IP: Logged

Old Post 09-03-2011 - 14:07
SNK is offline Click Here to See the Profile for SNK Click here to Send SNK a Private Message Visit SNK's homepage! Find more posts by SNK Add SNK to your buddy list Edit/Delete Message Reply w/Quote
Knallkörper
junior member

Reg.: Jan 2011
Location:
Posts: 12

Angenommen SNK hätte denunziert, wüsste er dann ned zu 100% das der Bukem bescheid weiß, nicht nur zu 99,9%

Außer nätürlich, Bukem wäre nur ein Fake - Labelowner?

„Der größte Lump im ganzen Land, das ist und bleibt der Denunziant."

__________________
What a mess!

Last edited by Knallkörper on 09-03-2011 at - 15:04

Report this post to a moderator | IP: Logged

Old Post 09-03-2011 - 15:02
Knallkörper is offline Click Here to See the Profile for Knallkörper Click here to Send Knallkörper a Private Message Find more posts by Knallkörper Add Knallkörper to your buddy list Edit/Delete Message Reply w/Quote
BassSteppa
Minos DarkBox

Reg.: Jan 2007
Location: circles of hell
Posts: 6081

quote:
Originally posted by bum



Ja deswegen bist du als Mod nicht geeignet, ein Mod hat immer online zu sein



ge oida pappn!! von dir kommt zu 100% eh nur dreck oder fake deshalb got it??!!

__________________
BASSINTOXICATION - Management
DARKBOX RECORDINGS - Management


-->
<--


for booking MINOS (DubStep):
roman.steindl@gmail.com
SKYPE: DarkBoxRecordings

<<<>>>

Report this post to a moderator | IP: Logged

Old Post 09-03-2011 - 15:04
BassSteppa is offline Click Here to See the Profile for BassSteppa Click here to Send BassSteppa a Private Message Click Here to Email BassSteppa Visit BassSteppa's homepage! Find more posts by BassSteppa Add BassSteppa to your buddy list Edit/Delete Message Reply w/Quote
TscHeChan
The Nightman Cometh

Reg.: Sep 2003
Location: daham
Posts: 1381

also wenn ich mod wär.....






















....hätt ich gar nix gemacht...

Report this post to a moderator | IP: Logged

Old Post 09-03-2011 - 15:07
TscHeChan is offline Click Here to See the Profile for TscHeChan Click here to Send TscHeChan a Private Message Find more posts by TscHeChan Add TscHeChan to your buddy list Edit/Delete Message Reply w/Quote
ferengi
mojo

Reg.: Dec 2003
Location: Vienna
Posts: 580

aber das was auf doa steht, war wohl a schmäh!?

__________________


Report this post to a moderator | IP: Logged

Old Post 09-03-2011 - 15:19
ferengi is offline Click Here to See the Profile for ferengi Click here to Send ferengi a Private Message Click Here to Email ferengi Find more posts by ferengi Add ferengi to your buddy list Edit/Delete Message Reply w/Quote
bum
board freak

Reg.: May 2005
Location:
Posts: 256

quote:
Originally posted by BassSteppa


ge oida pappn!! von dir kommt zu 100% eh nur dreck oder fake deshalb got it??!!



als wären deine alles nobelpreisverdächtige und literarische ergüsse.

In wirklichkeit sind gefühlte 3324 postings von dir eh nur ich will endlich mal mod sein, weil sonst habe ich nix zu melden, Sudderein.

<---BassStepa

Last edited by bum on 09-03-2011 at - 15:29

Report this post to a moderator | IP: Logged

Old Post 09-03-2011 - 15:19
bum is offline Click Here to See the Profile for bum Click here to Send bum a Private Message Click Here to Email bum Find more posts by bum Add bum to your buddy list Edit/Delete Message Reply w/Quote
Durchfallmann
vitaminC 4 durchfall

Reg.: Sep 2006
Location: Anus!
Posts: 1678

quote:
Originally posted by bum


als wären deine alles nobelpreisverdächtige und literarische ergüsse.

In wirklichkeit sind gefühlte 3324 postings von dir eh nur ich will endlich mal mod sein, weil sonst habe ich nix zu melden, Sudderein.

<---BassStepa



neuer epic thread im enstehen?

__________________
- für pluralität und meinungsfreiheit, gegen zensur und repression auf drumandbass.at

Report this post to a moderator | IP: Logged

Old Post 09-03-2011 - 15:42
Durchfallmann is offline Click Here to See the Profile for Durchfallmann Click here to Send Durchfallmann a Private Message Click Here to Email Durchfallmann Find more posts by Durchfallmann Add Durchfallmann to your buddy list Edit/Delete Message Reply w/Quote
The Pharmatic
board freak

Reg.: Jan 2008
Location: Wien
Posts: 404

quote:
Originally posted by ferengi
aber das was auf doa steht, war wohl a schmäh!?


link please.

__________________
wer tauben füttert, füttert ratten

quote:
Originally posted by SNK
the pharmatic versauts leider

Report this post to a moderator | IP: Logged

Old Post 09-03-2011 - 15:43
The Pharmatic is offline Click Here to See the Profile for The Pharmatic Click here to Send The Pharmatic a Private Message Visit The Pharmatic's homepage! Find more posts by The Pharmatic Add The Pharmatic to your buddy list Edit/Delete Message Reply w/Quote
tihs
Fou Yacker

Reg.: Oct 2002
Location: pav 6
Posts: 213

quote:
Originally posted by SNK



shit, fou yacker

an deiner stelle würd ich das rauseditieren.

k?



wieso?

Report this post to a moderator | IP: Logged

Old Post 09-03-2011 - 16:48
tihs is offline Click Here to See the Profile for tihs Click here to Send tihs a Private Message Click Here to Email tihs Find more posts by tihs Add tihs to your buddy list Edit/Delete Message Reply w/Quote
TscHeChan
The Nightman Cometh

Reg.: Sep 2003
Location: daham
Posts: 1381

quote:
Originally posted by The Pharmatic


link please.



!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Report this post to a moderator | IP: Logged

Old Post 09-03-2011 - 17:01
TscHeChan is offline Click Here to See the Profile for TscHeChan Click here to Send TscHeChan a Private Message Find more posts by TscHeChan Add TscHeChan to your buddy list Edit/Delete Message Reply w/Quote
bum
board freak

Reg.: May 2005
Location:
Posts: 256

der "shit" war schon immer ein ungustl sondergleichen

Last edited by bum on 09-03-2011 at - 17:09

Report this post to a moderator | IP: Logged

Old Post 09-03-2011 - 17:07
bum is offline Click Here to See the Profile for bum Click here to Send bum a Private Message Click Here to Email bum Find more posts by bum Add bum to your buddy list Edit/Delete Message Reply w/Quote
fakenick
rookie

Reg.: Mar 2011
Location: vienna
Posts: 0

kumpl hot ma gsagt des da voi obgeht auf dnb.at wegen am mettrax und i hob mi registriert um des gonze moi aufzulösen

hab letztens mit nem langjährigen havara vom leimi untahoidn der hot ma bestätigt des earm nix fehlt des er weder krebs oda sonst a tödliche kronkeit hot.. des anzige wos a hot is a gewoitiga knax in da marül

Report this post to a moderator | IP: Logged

Old Post 09-03-2011 - 17:21
fakenick is offline Click Here to See the Profile for fakenick Click Here to Email fakenick Find more posts by fakenick Add fakenick to your buddy list Edit/Delete Message Reply w/Quote
bum
board freak

Reg.: May 2005
Location:
Posts: 256



mit einem anderen nick wär das glaubwürdiger gewesen!

Report this post to a moderator | IP: Logged

Old Post 09-03-2011 - 17:23
bum is offline Click Here to See the Profile for bum Click here to Send bum a Private Message Click Here to Email bum Find more posts by bum Add bum to your buddy list Edit/Delete Message Reply w/Quote
fakenick
rookie

Reg.: Mar 2011
Location: vienna
Posts: 0

hob ma docht i moch a bissi a gaude

owa des is die woaheit, der traut sich in pöchlan a nimma aussa haus wei er durtn ollmegliche leit obzogn hot, do wüü earm jeda 2 die fressn poliern..

oiso egal wos a erzählt is a liagn.

Report this post to a moderator | IP: Logged

Old Post 09-03-2011 - 17:27
fakenick is offline Click Here to See the Profile for fakenick Click Here to Email fakenick Find more posts by fakenick Add fakenick to your buddy list Edit/Delete Message Reply w/Quote
tihs
Fou Yacker

Reg.: Oct 2002
Location: pav 6
Posts: 213

quote:
Originally posted by tihs


wieso?



weil du nicht verstanden hast wie ichs gemeint hab oder weil für dich das wort nazi wiederbetätigend wirkt oder du dich im gottverdammten recht siehst irgendeinen armen teifl verpfeifen zu müssen, den das echt was kosten könnte? lacht doch eh jeder über den gestörten. da trittst du noch hin.

und infamous, ich geb dir gern einen grund dich über mich lustig zu machen. samen säh ich, da hast du eh ka leiberl. ich weiß dass du weißt das ich recht hab deshalb kommt auch nur so ein lauwarmes scherzerl nachgschossen

und sync, nein fühl mich hier nich so fehl am platz. lurch hier schon seit fast zehn jahren herum, da darf ich ruhig zeigen dass ich schon ein bissl erwachsener geworden bin, abgesehen davon wärs echt a bissl traurig wenns hier nichts anderes zu lesen gäb als ateam copyshit auf ganzganz tiaf. und unarm bzw reich naja würds eher als in guter alter dnb.at manier sehen

Report this post to a moderator | IP: Logged

Old Post 09-03-2011 - 17:30
tihs is offline Click Here to See the Profile for tihs Click here to Send tihs a Private Message Click Here to Email tihs Find more posts by tihs Add tihs to your buddy list Edit/Delete Message Reply w/Quote
The time is now - 22:52 (CET) Post New Thread    Post A Reply
Pages (10): « 1 2 [3] 4 5 » ... Last »   Last Thread | Subscribe to this Thread | Next Thread
drumandbass.at : Powered by vBulletin version 2.2.4 drumandbass.at > BOARD > CHIT-CHAT > RIP epic thread!
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts
HTML code is OFF
vB code is ON
Smilies are ON
[IMG] code is ON
 
Forum Jump:
 

drumandbass.at v3.0